Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 24 ωρών ή την επόμενη εργάσιμη μέρα με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier, εφόσον το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο. Σε περίπτωση που δεν είναι ετοιμοπαράδοτο το προϊόν αποστέλλεται σε 5 έως 10 εργάσιμες μέρες. Εάν η αποστολή του προϊόντος υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες μέρες θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά και με email για περαιτέρω ενημέρωση.
Για αγορές προϊόντων από 100,00€ και άνω, η αποστολή γίνεται δωρεάν. Για αγορές μικρότερου ύψους το κόστος αποστολής είναι μόλις 4 ευρώ!

ΠΡΟΣΟΧΗ!:  Σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές το κόστος αποστολής μπορεί να διαφέρει. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αν επιθυμείτε το δέμα να σταλεί στην διεύθυνση σας, θα σας ενημερώσουμε ποια είναι η επιπλέον επιβάρυνση. (Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση 1-2 ημερών).
Αν παραλάβετε το δέμα από το γραφείο της courier δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση (πέραν των βασικών μεταφορικών).

Ο πελάτης δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.

Επιστροφή προϊόντων

Απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το παραλάβατε, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του. Επίσης επιστροφές δεν γίνονται δεχτές αν προηγουμένως δεν επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με email εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς.
Σε περίπτωση λάθος παραγγελίας, όπου υπεύθυνος είναι ο πελάτης, η εταιρία Vision-Spot δεν υποχρεούται για την αντικατάσταση του προϊόντος, παρόλα αυτά σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με e-mail.
Σε τυχόν λάθος αποστολές όπου υπεύθυνη είναι η εταιρία, τα μεταφορικά όλα επιβαρύνουν την εταιρία μας και όχι τον πελάτη.